الإهداءات
LOSHA من كريزي مان : الله يسلمك ياعمر ربنا يخليك ويطول في عمرك حبيب قلبي     عمر المنادلى من مصر : حمداَ لله على السلامة يا لوشا واحشتنا وربنا ما يحرمنا من طلتك ياغالى     LOSHA من كريزي مان : هي رجليكم بتيجي لوحتها هههههههه عشان كده مفيش خروج انت اتحبسة هنا ههههههههههه الخروج بتضغط علي صورتك الموجوده اعلي الموقع بس متاخدش علي كده     عبدالجوادعلي من مصر : هو لوشا بيجر رجلنا للمنتدى انا دخلت ومش عارف اخرج تسجيل الخروج منين يا اخوانا ههههههههههههه     عبدالجوادعلي من مصر : الى كل الاصحاب السلام عليكم جميعا وحشتونيييي وحشتونييييييي وحشتونييييييييي     LOSHA من كريزي مان : الحمد لله تمام موجود اهو ربنا يخليك ياكيمو نورت الدنيا حبيب قلبي     MR.K!Mo من من برا الدنيا : علاء ايه الاخبار فينك اعمنا ليك وحشه والله     LOSHA من كريزي مان : يومين ان شاء الله وهتكون موجوده علي طول باذن الله     sosololomohamed من مصر : يا جماعه هيا عسوله فين مختفيه ليه كل ده     *gogo* من اسكندريه : تسلملي علاء     LOSHA من كريزي مان : اديني مسحتهم كلهم ينفع كتا كان فيهم رسائل مهمه     *gogo* من اسكندريه : يا علاء يا علاء أمسح من رسائلك ط     *gogo* من اسكندريه : سالخيييييير يا احلي صحبه وحشتوووني كتير معظمكم أعتقد مش هيفتكرني بس يارب تكونو بخير وتبقي سنه سعيده عليكو أن شاء الله     LOSHA من كريزي مان : العفو اخي العجمي وتحت امرك في اي وقت نورت كريزي مان من تاني ربنا ما يغيبك حبيب قلبي     العجمى من اسكندرية : شكرا استاذى الحبيب علاء باشا ربنا يكرمك المنتدى شىء يفرح ديما مميز مبروك     العجمى11 من اسكندرية : ياهلا باشا فين كلمة المرور     LOSHA من كريزي مان : منورين الدنيا جيزوووو ومودي وويجا     gezoooo من ليبيا : مساء الخير على احلا ناس في كريزي مان طبعا محدش فاكرني بس انا فاكر الناس الاي هنا وطبعا ببعت سلامي للاستاذ علاء او لوشا 😊 بس ياترا فاكرني وال 😢     gezoooo من ليبيا : مساء الخير على احلا ناس في كريزي مان طبعا محدش فاكرني بس انا فاكر الناس الاي هنا وطبعا ببعت سلامي للاستاذ علاء او لوشا 😊 بس ياترا فاكرني وال 😢     مودى مزاجو من مدينة نصر : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وحشتوني اوي ياترى اكرنى ولا نستوني يارب يكون الجميع بخير    

الدعاء للمؤمنين بالمغفرة وللنفس بسلامة الصدر:

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين2الاعجاب

افتراضي رد: الدعاء للمؤمنين بالمغفرة وللنفس بسلامة الصدر:
اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعف عنا

اللهم اغفر لي و المومنين و المومنات الاحياء منهم و الاموات

لا اله الا الله